تجلیل از خانواده های ۴ شهید در تداوم سه شنبه های تکریم 
تجلیل از خانواده های ۴ شهید در تداوم سه شنبه های تکریم 

تجلیل از خانواده های ۴ شهید در تداوم سه شنبه های تکریم 

مجید خوبی زاده گفت: امروز اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم به تجلیل از خانواده های ۴ شهید در شهرستان عنبرآباد اختصاص داده شد.
شناسه خبر : 964750 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۸:۳۳

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: امروز اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم به تجلیل از خانواده های ۴ شهید در شهرستان عنبرآباد اختصاص داده شد.

 

 

 

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: در همین راستا در منزل پدر شهیدان والا مقام شیخ حسینی که ۲ فرزند برومند خود را در راه دفاع از میهن تقدیم نظام کرده، حضور یافته و از وی تجلیل شد.

 

 

 

 

 

وی بیان کرد: علاوه بر این امروز با حضور در منزل پاسدار شهید میدانی از مادر این شهید والا مقام که از شهدای سانحه هواپیمایی غدیر است و نیز مادر شهید والا مقام بامری تجلیل شد.

 

 

 

 

 

خوبی زاده شهادت را رمز ماندگاری شهدا قلمداد کرد و افزود: شهدا با تاسی از سیره و مکتب سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام بهترین نوع مرگ که همانا شهادت است را انتخاب کردند پس در یادها و خاطره ها ماندگار شدند.

 

 

 

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تاکید کرد: یکی از دغدغه های مهم شهدا و رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس، اقامه نماز بود تا جایی که با الگو قرار دادن سیره امام حسین علیه السلام زیر آتش دشمن نماز را عاشقانه به پا می داشتند.

وی ابراز کرد: عشق به نماز و ارتباط با خدا در قلب و جان آنها ریشه عمیقی داشت و سیر و سلوک عاشقانه را تا پیوستن به لقای پرودگار ادامه دادند و وصیت نامه هایی را برای ما به یادگار گذاشتند که چراغ راهی برای هدایت نسل امروز است.

خوبی زاده در خاتمه با اشاره بر ضرورت نشر وصایای شهدا، اظهار کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم، فرصتی را فراهم کرد تا یاد و خاطره شهدا بیش از پیش زنده نگه داشته شود و پیام شهدا که در وصایای آنها آمده به نسل های امروز منتقل شود تا بدانند شهدا برای دفاع از ارزش ها به شهادت رسیدند.

پایان پیام/ 586